Intrebari frecvente
1. Preturile sunt cele afisate pe website?
Da, toate preturile produselor de pe www.lady-blue.ro sunt actualizate si valabile in momentul efectuarii cumparaturilor online.
2. Cat ma costa livrarea?
Livrarea comenzilor pe raza Municipiului Bacau plasate pe website-ul www.lady-blue.ro este un serviciu pentru care taxa de livrare este de 15RON.
Pentru livrarea in alte localitati din judet se va percepe o taxa suplimentara de 1,9lei/km.
Pentru livrare in localitati din afara Judetului Bacau va rugam sa ne contactati la 0722 570 345.
3. Pot atasa un mesaj comenzii?
Fiecare comanda poate fi insotita de un mesaj personalizat, printat pe o felicitare exact in forma in care il vei scrie. Mesajul dorit poate fi notat in pagina de finalizare comanda. Felicitarea este gratuita. De asemenea, mesajul poate fi scris caligrafic pe felicitari special create de catifea eleganta.
4. Pot ramane anonim? Si daca da, in ce conditii puteti divulga identitatea mea?
Da, poti opta sa ramai anonim. In acest caz numele tau nu va aparea pe felicitare si nici nu va fi divulgat persoanei care primeste florile / cadoul. Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.
5. Exista o comanda minima pe website?
Nu exista o comanda minima pe site.
6. Acceptati si plata la livrare / ramburs?
Da, pentru utilizatorii inregistrati si a caror comanda este livrata pe raza Mun. Bacau este disponibila si aceasta modalitate de plata.
7. Daca doresc sa comand mai multe produse, trebuie sa plasez fiecare comanda pe website?
Livram si comenzi de volum. Te rugam sa te adresezi pentru o oferta personalizata de pret si suportul necesar pe email office@lady-blue.ro.ro sau comenzi@lady-blue.ro, sau telefonic la 0722 570 345.
8. Produsele livrate vor arata exact ca pe website?
Imaginile produselor de pe site-ul www.lady-blue.ro sunt cu titlu de prezentare.
Facem tot posibilul ca ceea ce e prezentat in imagini sa si corespunda in realitate.
E posibil totusi ca marimea si nuantele florilor din buchete si aranjamente sa difere fata de cele prezentate online, in functie de disponibilitate si de stadiul de inflorire in momentul livrarii.
9. Toate produsele sunt in stoc?
Detinem stocuri suficiente de recipiente, produse de floristica, plante si flori naturale. Insa, indeosebi pentru produsele unicat sau atunci cand anumite flori nu mai sunt de sezon, stocurile pot diferi. Te rugam sa tii legatura cu operatorii nostri pentru mai multe intrebari legate de fiecare produs in parte.
10. Pot sa vad o poza a produsului inainte de livrare?
In cazul unei astfel de solicitari, operatorii preluare comenzi vor face tot posibilul pentru a va oferi o poza a produsului, inainte de livrare. De multe ori, insa, volumele foarte mari de comenzi nu permit acest lucru. Nefiind un serviciu garantat din partea echipei noastre, apelam la intelegere pentru momentele cand nu putem onora aceasta rugaminte din partea clientilor nostri.